* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Poszukiwanie pracy w dobie kryzysu.2009-08-03 12:42:19Ostatnie miesiące przynoszą złe wieści z rynku pracy. Stopa bezrobocia nieubłagalnie wzrasta. Kłopoty wynikają głównie z pogarszającej się koniunktury gospodarczej oraz słabszej kondycji przedsiębiorstw. Efektem są częstsze zgłoszenia zwolnień grupowych, napływające od pracodawców do powiatowych urz |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Biznesowe i prawne aspekty umów na usługi (systemy) IT2009-10-02 13:05:14Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach? Dowiedzą się Państwo, gdzie tkwią podstawowe zagrożenia biznesowe i prawne związane z wdrożeniem i eksploatacją systemów IT oraz poznają Państwo sposoby ich unikania Wymienią Państwo doświadczenia z innymi osobami z branży Będą mogli Państwo uczestniczyć w dyskusji i zadawać pytania wybitnym ekspertom Uzyskają Państwo w ciągu jednego, efektywnie wykorzystanego dnia, praktyczną wiedzę, bardzo przydatną w codziennej pracy zawodowej |
Szkolenia BHP kierowanie zespołem Lubuskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.